سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه چهار مشهد؛

آفت زدایی فضای سبز برای مقابله با آفت های آسیب زا

شهردار منطقه چهار مشهدگفت: این پروژه با اعتبار 500 میلیون ریال جهت مقابله با آفت‏ های مختلف آسیب‎زا به فضای سبز انجام می‎‏شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،غلامرضا غلامی شهردار منطقه چهار مشهد ضمن تاکید بر آفت‌زدایی فضای سبز جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی، گفت: عملیات آفات زدایی در بوستان‌های بزرگ سطح منطقه در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفت.

وی ادامه داد: این پروژه جهت مقابله با آفت‏‌های مختلف آسیب‎زا به فضای سبز مانند کرم سفید ریشه و آبدزدک با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال انجام می‎‏شود.

شهردار منطقه چهار مشهد گفت: ریشه کنی و هرس سبز درختان در معابر فرعی، یکی از پروژه فضای سبز در سال ۹۸ است که با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون اجرا می‏شود.

غلامی درخصوص هرس سبز درختان افزود: این نوع هرس که به هرس تابستانه معروف است در فصل بهار و تابستان انجام می‏ شود و درختانی که با رشد شاخه و برگ مشکلاتی را عابران در معابر ایجاد کرده به این صورت هرس می‎‏شوند.

وی در پایان به اقدامات منطقه چهار در راستای حذف آبیاری تانکری فضای سبز اشاره کرد و ادامه داد: طی سال‎های اخیر اقدامات گسترده‎ای برای حذف آبیاری تانکری فضای سبز و بوستان‎ها و ایجاد سیستم‌های آبیاری تحت فشار و مکانیزه در محدوده خدماتی شهرداری این منطقه صورت گرفته است و در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام // ف. ک


مقابله با آفت های آسیب زا  فضای سبز

 
برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.