سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۱ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان  ،طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد، گفت: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و انتظامی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

وی با اشاره به  توقیف ۲ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح  افزود: کشف ۶ فقره سرقت شامل سرقت سیم و کابل برق، از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

وی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف کردند.
 
سرهنگ محمدی افزود: در این طرح از ۴۲ واحد صنفی بازدید شد که به ۲۸ صنف تذکر و اخطار پلمپ داده شد و تعداد ۱۴ واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت قوانین صنفی و حقوقی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و کلانتری محل اعلام دارند.
 
انتهای پیام/س
 

اجرای موفقیت آمیز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.