سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویی رمضانیه در حرم رضوی

مسئول هجدهمین اعتکاف رمضانیه در حرم رضوی گفت : ثبت نام اعتکاف دانشجویی رمضانیه در حرم مطهر رضوی آغاز شد و تا ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نوید حبیبی مسئول هجدهمین اعتکاف رمضانیه در حرم رضوی گفت: این برنامه ویژه استادان، کارکنان و دانشجویاندانشگاه مشهد است.

وی با بیان اینکه برنامه اعتکاف در سه روز آخر ماه مبارک رمضان و از ۱۱ تا ۱۳ خرداد ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ظرفیت در نظر گرفته شده در این برنامه معنوی همانند سال گذشته هزار و ۳۵۰ نفر است و با توجه به سابقه ثبت نام گسترده در سال‌های گذشته آمادگی پیش ثبت نام برای بیش از ۷ هزار نفر وجود دارد.

مسئول هجدهمین اعتکاف رمضانیه در حرم رضوی گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان نتیجه قرعه کشی پذیرفته شدگان از طریق سایت ثبت نامی www.vadieh.ir به اطلاع خواهد رسید.

حبیبی افزود: در سال گذشته با توجه به ثبت نام‌های انجام شده دو سوم ظرفیت به ترتیب به دانشگاه‌های فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد و علوم پزشکی مشهد و بقیه به سایر دانشگاه‌های شهر مشهد تعلق گرفت.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم ترتیل خوانی و جزءخوانی قرآن کریم و همچنین برگزاری تلاوت‌های مجلسی با حضور قاریان بین المللی پیش بینی شده است در این مراسم پیش بینی شده است.

 
انتهای پیام//ف.ش
 

ثبت نام اعتکاف دانشجویی رمضان در حرم رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.