سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کلانتری باغ فیض مطرح کرد؛

شمشاد‌ها محل امنی برای سارق حرفه‌ای خودرو نبود

سرهنگ سیف الله نوایی از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهم پس از مدتی تعقیب و گریز در کنار شمشاد‌های خیابان پنهان شده بود که با هوشیاری ماموران دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیف الله نوایی رئیس کلانتری باغ فیض با اشاره به دستگیری سارق حرفه ای خودرو اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح کلانتری، تعداد گشت‌های انتظامی افزایش تا اینکه ماموران در ساعت ۵ صبح روز گذشته، به راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و مدتی رفتار آنان را تحت مراقبت قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه در استعلام پلاک انتظامی خودرو، مشخص شد که خودرو مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت است، بیان کرد: بلافاصله ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و فرمان ایست می‌دهند، ولی راننده خودرو بدون توجه به فرمان ایست پلیس از محل متواری و تعقیب و گریز ادامه می‌یابد.

سرهنگ نوایی افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران برای مهار سارق چندتیر هوائی شیلک تا اینکه متهم از خیابان ستارخان وارد میدان آزادی می‌شود و خودروی خود را رها و به صورت پیاده متواری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از رها کردن خودرو در میدان آزادی ناپدید شده بود، ادامه داد: طرح مهار سارق اجرا و با هوشیاری ماموران کلانتری، سارق که در پشت شمشاد‌های میدان آزادی پنهان شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم ۲۵ ساله و به تازگی از زندان ترخیص شده است، گفت: با تکمیل جزئیات پرونده، متهم در اختیار مقام قضائی برای سیر مراحل قانونی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.