سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری موبایل قاپ‌های بیمارستان‌های تجریش

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش از دستگیری ۲ موبایل قاپ میانسال که در اطراف بیمارستان‌های محدوده تجریش اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "عباسعلی ابراهیمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: با دریافت چندین شکایت مبنی بر موبایل قاپی توسط ۲ سارق در اطراف بیمارستان‌های منطقه تیمی از ماموران کلانتری به طور ویژه شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به این که در تحقیقات میدانی ماموران موفق به شناسایی چهره یکی از متهمان شدند، توضیح داد: متهم شناسایی شده مردی ۵۵ ساله و دارای سوابق متعدد کیفری بوده و بار‌ها از سوی ماموران عملیات همین کلانتری بازداشت، اما پس از آزادی به ارتکاب سرقت ادامه می‌داد.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش با بیان افزایش گشت‌های انتظامی هدفمند، تصریح کرد: روز گذشته متهم که به همراه همدستش در حال پرسه زنی در اطراف یکی از بیمارستان‌های منطقه بود، مشاهده و بلافاصله طرح مهار و دستگیری سارقان آغاز و ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر ۲ سارق را دستگیر و برای تحقیقات اولیه به کلانتری منتقل کنند.

سرهنگ ابراهیمی بیان کرد: متهمان در همان لحظه ورود به کلانتری به ۶ فقره سرقت گوشی همراه با همکاری یکدیگر در اطراف بیمارستان‌های منطقه تجریش اعتراف کردند و اظهار داشتند که برای تامین هزینه مواد مخدر این سرقت‌ها را مرتکب شده اند.

بنابر این گزارش، پس از تکمیل پرونده و شناسایی سایر حجرائم مشابه متهمان، هر ۲ متهم به مرجع قضائی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.