سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانک ها در اعطای تسهیلات سرعت عمل بیشتری داشته باشند

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: ما از سیستم بانکی انتظار داریم که در پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی معرفی شده از سوی این سازمان؛ سرعت عمل بیشتری به خرج دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه  در جلسه اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه که با حضور تعدادی از بانک‌های عامل برگزار شد بااشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان رونق تولید؛ گفت: ما از سیستم بانکی انتظار داریم که در پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی معرفی شده از سوی این سازمان؛ سرعت عمل بیشتری به خرج دهند.

 دارابی در ادامه تاکید کرد: مجموعه سازمان صمت علاوه بر اینکه از طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها دفاع خواهد کرد، متقاضیان تسهیلات بانکی را از شروع درخواست تا اخذ تسهیلات به صورت نقطه به نقطه رصد و دنبال خواهد کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمانشاه  بیان کرد: قطعا پروژه‌های معرفی شده به بانک‌های عامل از واحد‌های تولیدی سرشناس و بنام استان خواهد بود، بنابراین از بانک‌های عامل نیز این انتظار را داریم که نهایت همکاری و مساعدت را بعمل آورند.

وی در ادامه به نقش معادن در تامین مواد اولیه واحد‌های تولیدی استان اشاره کرد و ادامه داد: از عمده برنامه‌های سازمان نیز در بخش معدن، تمرکز بر روی ایجاد واحد‌های فرآوری و پرهیز از خام فروشی خواهد بود.

کمیته اجرایی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه با حضور مهندس دارابی رییس سازمان صمت استان، و نمایندگانی از بانک‌های صنعت ومعدن، پست بانک و بانک آینده صبح روز پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت سالجاری در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

در این کمیته مشترک در مجموع ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات برای واحد‌های تولیدی در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مصوب شد.

انتهای  پیام/ز

 

مصوب شدن ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات برای واحد‌های تولیدی

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.