سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۸ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: تعداد ۶۱۸ عدد گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش تقریبی ۲۸ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین دهقانپور فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با دریافت خبری مبنی بر ورود محموله گوشی‌های تلفن همراه قاچاق با یک دستگاه اسکانیا حامل قطعات خودرو به حوزه استحفاظی نیشابور، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ جمهوری به محل اعزم شدند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری در ردزنی‌های خود متوجه شدند راننده خودرو قصد دارد گوشی‌های موبایل را در ابتدای ورودی شهرستان داخل یک دستگاه سمند بارگیری نماید.
 
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ماموران بلافاصله خودرو اسکانیا را در ابتدای ورودی این شهرستان با استفاده از علایم هشدار دهنده متوقف و در بازرسی از خودرو تریلی اسکانیا تعداد ۶۱۸ دستگاه گوشی موبایل فاقد هر گونه مدارک گمرک به ارزش تقریبی ۲۸ میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

دهقانپور با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو و معرفی ۲ نفر افراد متخلف به مقام قضائی، افزود: پلیس نیشابور در راستای مبارزه با پدیده قاچاق از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان می‌تواند هرگونه اخبار و گزارش‌ها در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.
 
انتهای پیام//س.ح
 

کشف ۶۱۸ دستگاه گوشی قاچاق در نیشابور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.