سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کار تیمی راه حلی برای پایان دادن به رقابت‌های ناسالم

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر ضرورت تفویض اختیار از مدیران خواست مشوق کار تیمی باشند تا هماهنگی و همسویی کارکنان جایگزین رقابت‌های ناسالم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اسفندیار نظری معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: تفویض اختیار به معنای واگذار کردن کار‌هایی که از آن لذت نمی‌بریم نیست بلکه به معنای دادن فرصت به کارکنان و گسترش مهارت‌های آنان است.

وی در ادامه به گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری تدوین و ابلاغ شد اشاره کرد و گفت: برای موفقیت بر اساس مدل مدرسه‌محوری که دستور کار نظام آموزش و پرورش است، به این سه عبارت تجربه دیروز، استفاده امروز و امید به فردا نیاز داریم و باید از این سه عبارت حسرت دیروز، اتلاف امروز و ترس از فردا پرهیز کنیم.

وی همچنین به اجرای دستورالعمل وزارتی نظام راهبری مدیریت مدرسه‌ محور توسط مقام عالی وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ خبری از ارسال بخشنامه‌های سلیقه‌ای نخواهد بود و به جای آن، فرصت به مدیر مدرسه داده خواهد شد که خوب فکر کند و خوب به کار ببندد.

وی گفت: براین اساس در شهرستان‌ها و مناطق، روسا و معاونان متوسطه به‌عنوان رییس و دبیر کارگروه نظام راهبری انتخاب شدند و بر اجرای شش فرایند در این مسیر تأکید شد که چهار فرایند شامل انتخاب و انتصاب مدیران، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی، برنامه ویژه مدرسه و ارزیابی کیفیت تا ابتدای مهر انجام شود.
انتهای پیام/س
 
 

ضرورت تفویض اختیار از مدیران راهی برای ایجاد رقابت سالم

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.