سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار بوکان:

بودجه امسال شهرداری بوکان ۷۰۵ میلیارد ریال است

شهردار بوکان از اختصاص بودجه ۷۰۵ میلیارد ریالی برای شهرداری این شهر در سال جاری خبر داد.

بابک رستم پور شهردار بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: بودجه مصوّب این شهرداری برای سال جاری ۷۰۵ میلیارد ریال است که از این مقدار ٦۰ درصد آن برای فعالیت‌های جاری، ۲۵ درصد برای فعالیت‌های عمرانی و ۱۵ درصد نیز برای پرداخت مطالبات معوقه پیمانکاران بخش عمرانی اختصاص می‌یابد.

وی یادآور شد: سال گذشته ۵٤۰ میلیارد ریال بودجه برای شهرداری مصوّب شده بود که ۹۱ درصد آن محقق شد؛ ٤۰ درصد این مقدار صرف فعالیت‌های عمرانی و ٦۰ درصد آن نیز در فعالیت‌های جاری هزینه شد.

رستم پور میزان بدهی کنونی شهرداری بوکان در حوزه فعالیت‌های عمرانی را ۱۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار کرد: در سال گذشته شهرداری ۲۷۰ میلیارد ریال از مطالبات معوقه پیمانکاران عمرانی را پرداخت کرد.

شهردار بوکان با بیان اینکه مدیر اجرائی یک سازمان مانند شهرداری، باید ضمن ارائه خدمات جاری، از ظرفیت‌هایی همچون تولید در کسب وکار، اسناد خزانه، وصول مطالبات معوقه یا حتی ایجاد بدهی برای اجرای پروژه‌های عمرانی، تحول زا و محرک استفاده کند، تاکید کرد: بدهی نشان دهنده نوعی فعالیت و نشاط اجرایی و کاری است، منتهی باید مدیریت شده و طبق برنامه ریزی باشد.

بابک رستم پور در پایان اذعان کرد: ما در قبال شهروندان وظایف اداری و اجتماعی داریم و باید جوابگوی مطالبات آن‌ها باشیم؛ در هیچ شرایطی نباید مطالبات مردم به بهانه مشکلات اقتصادی روی زمین بماند و عدم تحقق مطالبات شهروندان به بهانه نبود منابع مالی، می‌تواند بدترین معامله‌ای باشد که شهرداری با مردم انجام دهد.

 

انتهای پیام/ت

بودجه شهرداری بوکان در سال جدید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.