سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۰ درصد اعتبارات رفع آسیب‌های اجتماعی به سمن ها پرداخت شد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از اختصاص ۸۰ درصد اعتبارات رفع آسیب‌های اجتماعی به سمن‌های استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علیرضا گودرزی  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه  در خصوص سازمان‌های مردم نهاد در کرمانشاه و نقش آن‌ها در ایجاد نشاط اجتماعی اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۴۸۳ سازمان مردم نهاد داریم و در سال ۹۷ قرارداد‌هایی منعقد شده است و یکی از برنامه‌های ما بحث توسعه نشاط اجتماعی بود که بتوانیم رضایت روحی و روانی مردم را فراهم کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ادامه داد: همچنین سال گذشته اعتبارات خوبی برای حوزه آسیب‌های اجتماعی داشتیم و حدود ۸۰ درصد از اعتبارات این حوزه چه در سال ۹۶ و چه در سال ۹۷ را به سازمان‌های فعال مردم نهاد پرداخت کردیم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ فقط ۱۶۵ سازمان مردم نهاد داشتیم، گفت:امروز با وجود ۴۸۳ سازمان مردم نهاد اگر هر سازمان مردم نهاد بتواند ۵ برنامه طراحی کند، می‌توانیم حدود ۲۵۰۰ کار خوب بدون دخالت دولت در حوزه‌های تقویت نهاد خانواده، نشاط اجتماعی، آموزشی  داشته باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

وجود ۴۸۳ سازمان مردم نهاد در استان کرمانشاه 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.