سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان ثبت نام مجدد در آزمون جذب مدرس آموزش خانواده فراهم شد

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمان از فراهم شدن امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون جذب مدرس آموزش خانواده از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ روحی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به دلیل بروز سیل در برخی از استان‌های کشور زمان آزمون مدرس آموزش و خانواده به تعویق افتاد و به همین دلیل امکان ثبت نام مجدد در این آزمون برای متقاضیان فراهم شد است.

وی افزود:  با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده از تاریخ ۱۲ اردیبهشت جاری به ۷ تیر ۹۸ و همچنین به دلیل درخواست‌های مکرر تعداد فراوانی از همکاران که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده‌اند، به اطلاع می‌رساند سامانه ثبت نام آزمون مدرسی آموزش خانواده، به نشانی www.familyedu.ir از روز یک‌شنبه ۲۲ اردیبهشت جاری تا روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت جاری فعال خواهد شد.

روحی تصریح کرد: خواهشمند است در روز‌های ابتدایی این مهلت نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا در ساعات پایانی با مشکلی مواجه نشوید وقبل از شروع ثبت نام راهنمای تصویر مراحل ثبت‌نام را دانلود کنید تا بعداً نیاز به اصلاح نداشته باشید.

گفتنی است؛ این آزمون مخصوص نیرو‌های رسمی وزارت آموزش‌وپرورش یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که دارای مدرک فوق‌لیسانس و بالاتر هستند.

انتهای پیام/س

فراهم شدن امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون جذب مدرس آموزش خانواده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عبداتحسن اسدی
۱۶:۱۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
نظری ندارم