سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن گلریزان در قزوین

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در جشن گلریزان استان قزوین برای آزادی ۳۰۸ زندانی و محکوم مالی ، کمک‌های خیران جمع آوری شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم گفت: خداوند ماه رمضان را برای عبادت و خودسازی و آمرزش گناهان نصیب بندگان کرده است و همه انسان‌ها به این ضیافت دعوت هستند و هر کس به اندازه ایمان و تقوی خود از این فرصت برای توبه و آمرزش گناهان استفاده می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین هم گفت: پارسال ۲۸۱ زندانی بیش از ۶۰ میلیارد تومان بدهی داشتند که با کمک‌های خیران، بخشش طلبکاران و کمک دولت از زندان آزاد شدند.

حجت الاسلام قدرتی افزود: امسال هم قرار است ۳۰۸ نفر آزاد شوند که محکومان مالی و دیه و مهریه هستند و ۴۱ میلیارد تومان بدهی دارند.

وی اضافه کرد: امسال ۹ جشن گلریزان دیگر در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد تا بتوانیم بدهکاران مالی غیر عمد را در شهرستان‌ها نیز آزاد کنیم.

ابراهیمی مدیرعامل ستاد دیه استان هم گفت:در حال حاضر هزار و ۳۴۸ خیر در استان با ستاد دیه همکاری می‌کنند که کمک‌های آن‌ها موجب آزادی زندانیان مالی شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.