سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم مهربانی به سیل زدگان در ماه مهمانی خدا

‌مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ادامه کمک رسانی و توزیع سحری و افطار بین سیل زدگان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

علی خدادادی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان درخصوص آخرین وضعیت اردوگاه‌های سیل زدگان در استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از جاری شدن سیلاب در استان از ابتدای فروردین ماه، سیل زدگان در مقاط مختلف خوزستان، در ۹۱ اردوگاه اسکان داده شدند و خدمات بهداشتی، درمانی و... به آن‌ها ارائه شد.

وی با اشاره به کاهش اردوگاه‌ها از ۹۱ به ۵ اردوگاه بیان داشت: بسته‌های غذایی و ست‌های بهداشتی یک ماهه ویژه ماه مبارک رمضان در میان سیل زدگان توزیع شده و به منظور خدمات رسانی بهتر، وعده‌های سحری و افطار از طریق مواکب بین آن‌ها توزیع می‌شود.

خدادادی با اشاره به ادامه دریافت کمک‌های مردمی و دخیزه آن‌ها در انبار‌های هلال احمر اظهار کرد: براساس زمان بندی و برنامه ریزی معین، کمک‌ها در فواصل مختلف بین سیل زدگان توزیع خواهد شد.

‌مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان شرایط روحی و روانی سیل زدگان را نامطلوب توصیف کرد و اذعان داشت: تیم‌های سحر هلال احمر با هدف حمایت‌های روحی سیل زدگان، به مناطق سیل زده اعزام شده اند و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و دعوت از چهره‌های محبوب، برای تجدید روحیه کودکان تلاش می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیشتر سیل زدگان به منازل خود بازگشته اند، تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۵۱ نفر در اردوگاه‌ها به سر می‌برند که با توجه به شرایط جوی و زیست محیطی و همچنین گرم شدن هوا، باید اقدامات مناسبی برای اسکان موقت آن‌ها انجام شود.

به گفته علی خدادادی، اهالی روستای مگران۳ نیاز مبرم به کانکس دارند.

انتهای پیام/گ

امدادرسانی به سیل زدگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.