سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسفنانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تشکیل پرونده برای سایپا دیزل با ۱۵۰۰ شاکی

مدیرکل تعزیرات استان تهران جزئیات پرونده شکایت از شرکت سایپا دیزل را تشریح داد.

محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات استان تهران در گفتگو با  خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تشکیل پرونده تخلف به دلیل عدم تعهدات انجام شده از سوی شرکت سایپا دیزل در سازمان تعزیرات استان تهران، اظهار کرد: پرونده‌ای با هزار الی هزار و ۵۰۰ فقره شاکی به دلیل عدم ارائه خدمات‌دهی به مشتریان به نام شرکت سایپا دیزل تشکیل شده است.


بیشتر بخوانید:سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان مرجع قیمت گذاری خودرو‌ها است


اسفنانی با بیان اینکه بخشی از پرونده‌ها با تعامل صورت گرفته به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: قرار است این شرکت با ایجاد تعامل با شاکیان نسبت به رضایت آن‌ها اقدام کند.

وی تصریح کرد: سعی بر آن است تا با ایجاد تعامل و برگزاری جلسات، پرونده‌ها به گونه‌ای پیش بروند که متخلفان رضایت شاکیان خود را جلب کنند و با ارائه خدمات و سایر موارد بتوانند کاستی‌های خود را جبران کنند.

مدیرکل تعزیرات استان تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که متخلفان نتوانند رضایت شاکیان را جلب کنند، با توجه به بررسی پرونده حکم  صادر و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
مجید
۰۸:۴۳ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سلام شرکت سایپا چرا به قراردادی ک میدهد .وپیش فروش ک دارد عمل نمیکند تاریخ ۹۷.۶ ثبت نام کردم تیبا صندوق دار ب ۲۷۵۰۰ تکمیل وجع ۹۸.۳ مبلغ ۴۳۵۰۰ گرفتن ک ۲ ماهه بدن ولی هر روز یه دروغی میگن الان نزدیک برج ۱۱ شده نزدیک ۱۸ ماه میخوان یه ماشین بدن داده بودن به خودمون تا حالا ساخته بودیم.کی جوابگوی این همه ناهماهنگیه طورا خدا پیگیری کنید.
علیرضا
۲۱:۵۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
با سلام جهت شکایت از سایپا دیزل به کجا مراجعه کنیم
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مراجع قضايي محترم ، لطفا به شكايتها و احكام صادره در مورد رامك خودرو نيز اقدام و حقوق تضييع شده ملت كه چند سالي است منتظر دريافت خودرو هاي خريداري شده هستند اقدام عاجل بعمل اوريد