سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وکیلی: شاید در آینده با تیم ملی دانشجویان بازی دوستانه داشته باشیم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: قبل از اعزام به مسابقات جهانی تونس شاید یک بازی دوستانه بین تیم ملی دانشجویان و تیم نوجوانان برگزار شود.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: شاید در آینده قبل از اعزام به مسابقات جهانی تونس یک بازی دوستانه بین تیم ملی دانشجویان ایران و تیم نوجوانان برگزار شود، همچنین قرار است تیم ملی نوجوانان یک هفته زودتر در تاریخ ۲۳ مرداد ماه سال جاری به تونس سفر کند و در یک تورنمنت دوستانه شرکت کند. این تورنمنت با حضور کشور ایران، تونس و تعدادی تیم دیگری که فدراسیون تونس آن‌ها را انتخاب می‌کند قرار است تشکیل شود، بعد از این تورنمنت در ۳۰ مرداد ماه مسابقات جهانی به طور رسمی برگزار می‌شود.

زمان استراحت تیم ملی بزرگسالان تمرینات بیشتری انجام می‌دهیم

او تصریح کرد: در حال حاضر چهارمین اردو آماده سازی را پشت سر می‌گذاریم و همه روزه تمرینات ما برگزار می‌شود، اما چون تیم ملی بزرگسالان نیز همزمان با ما مشغول به تمرین است، صبح‌ها از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۱ و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۴:۴۵ تا ۱۷ تمرین می‌کنیم. اما روز‌های پنجشنبه و جمعه که تیم ملی بزرگسالان استراحت دارد، ما وقت بیشتری برای تمرین پیدا می‌کنیم.

تجربه بازی با تیم های اروپایی را نداشتیم

وکیلی افزود: در تورنمنت ایتالیا بیشتر به دنبال بازی با تیم آلمان (قهرمان اروپا) و ایتالیا (تیم سوم اروپا) بودیم. ما قصد داشتیم یک نگاهی به بازی ملی پوشانمان داشته باشیم و آن‌ها را با تیم‌های اروپایی مقایسه کنیم. ۴ ماه تا مسابقات جهانی فرصت باقی مانده است و در این مدت به دنبال کسب اطلاعات کافی هستیم. در تورنمنت ایتالیا، در برابر آلمان به پیروزی رسیدیم، اما مقابل ایتالیا بازی را واگذار کردیم، سعی داریم نقاط ضعفمان را پوشش دهیم، والیبالیست‌های نوجوان ما با سبک بازی تیم‌های اروپایی آشنایی نداشتند و ما به دنبال بالا بردن تجربه آن‌ها در این تورنمنت بودیم، بعد از ایتالیا هم به ترکیه رفتیم و آن جا با یک تیم باشگاهی یک بازی دوستانه انجام دادیم.

رقیبان مانند ما در حال پیشرفت هستند

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: هر روزی که می‌گذرد با توجه به شرایط تمریناتمان پیشرفت می‌کنیم، اما باید این نکته را هم در نظر بگیریم که تیم‌های دیگر جهان نیز در حال پیشرفت هستند و برخی از آن‌ها به آمادگی بالایی رسیده اند. بازیکنان نوجوان ما نیز تا قبل از مسابقات باید به حداکثر آمادگی خود برسند. ما چهار بازیکن جدید هم در تیم ملی به نام‌های حسین عزیزی، عبدالمختار بوش، امیرحسین تقوی و متین احمدی (لیبرو) داشته ایم.

امیدوارم جز چهار تیم اول مسابقات جهانی تونس باشیم

وکیلی اظهار داشت: فدراسیون شرایط خوبی برای تیم ملی نوجوانان آماده کرده است، تمام سعی و تلاش‌ها انجام می‌شود که ایران بهترین نتیجه را در تونس بگیرد، تیم‌های قدرتمندی نظیر روسیه، آلمان، جمهوری چک، برزیل و ایتالیا در مسابقات جهانی حضور دارند. با توجه به شرایط و روز مسابقه ما هم می‌توانیم از گروهمان صعود کنیم و نیم نگاهی هم به قرار گرفتن جز چهار تیم برتر مسابقات جهانی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

حذف میرزاجانپور از تیم ملی والیبال

فتاحی: مشکل دریافت طلبمان پیگیری شد و تا چند وقت دیگر آن را دریافت می‌کنیم

مراسم قهرمانی تیم والیبال شهرداری ورامین‌ برگزار شد

حضور معنوی نژاد در تمرینات تیم ملی


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.