سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:

رعایت اصل بی طرفی رسالت مهم ستاد انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بر رعایت اصل بی طرفی و پرهیز از هرگونه شائبه طرفداری اعضای ستاد و مجریان انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندائی، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در اولین جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه و با حضور حداکثری مردم رسالت مهم ستاد انتخابات است و به مدد الهی یازدهمین دوره انتخابات مجلس را به نحو احسن برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به آمار حضور پرشور مردم استان در انتخابات گذشته در استان و کسب رتبه دوم کشوری توسط ستاد انتخابات استان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد یازدهمین دوره انتخابات مجلس با حضور حداکثری مردم، یکی از ماندگارترین انتخابات استان باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از داوطلبان ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس خواست مهلت قانونی تعیین شده برای تسلیم و تعیین تکلیف استعفای نامزد‌ها را رعایت نمایند.

ندائی بیان کرد: با آسیب شناسی انتخابات گذشته، نقاط ضعف مرتفع و نقاط قوت برای ارتقای سطح کیفی برگزاری انتخابات مجلس تقویت می‌شود و از پیشنهاد‌ها و نقطه نظرات در این زمینه استقبال می‌کنیم.

در این جلسه اعضا و مدیران هر یک از کمیته‌های ستاد انتخابات استان به بیان نقطه نظرات، برنامه ریزی‌ها و اقدام‌های خود پرداختند.

گفتنی است یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.