سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی نشستی اعلام شد؛

انتصاب مدیرعامل مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها

در جلسه شب گذشته مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها مدیرعامل جدید این مجمع مشخص شد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست شب گذشته اعضای هیئت مدیره مجمع‌بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها، مدیرعامل جدید این مجمع منصوب شد.

این مجمع بین المللی به عنوان یک NGO علمی از سال ۲۰۱۲ میلادی فعالیت خود را در قالب برگزاری کنفرانس‌ها و هم اندیشی‌های جهانی با حضور اساتید مسلمان دانشگاه‌های پنج قاره جهان آغاز کرده است.

شکل گیری این مجمع نیز به نشست اساتید جهان اسلام و صاحب نظران اجلاس بیداری اسلامی در سال ۱۳۹۱ که خاتمه آن نیز با دیدار ۶۰۰ تن از اساتید مسلمان ایرانی و غیر ایرانی با مقام معظم رهبری همراه بوده است، باز می گردد.

مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها متشکل از کارگروه‌های تخصصی، سازمان مردم نهادی است که به فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی در سطح جهان اسلام می‌پردازد و هدف اصلی آن هم افزایی میان اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در سطح بین الملل به منظور زمینه سازی علمی، فناوری و فرهنگی برای تمدن نوین اسلامی است.

ایزدی رئیس جدید این مجمع مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مطالعات ارتباطات جمعی خود را از دانشگاه هیوستون و مدرک دکتری ارتباطات جمعی خود را نیز از دانشگاه ایالتی لوییزیانا دریافت کرده است، هم اکنون عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان در دانشگاه تهران است.

وی که به عنوان یکی از کارشناسان ارشد در حوزه مطالعات بین الملل و به ویژه ساختار‌های قدرت و جامعه در آمریکا شناخته می‌شود، دارای آثار متعدد علمی از قبیل کتب تالیفی، ترجمه چندین عنوان کتاب و مقاله، چاپ ده‌ها عنوان مقاله در نشریات داخلی و خارجی و سخنرانی در همایش‌های متعدد داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

ایزدی مدیرعامل مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.