سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویدادسازی حلقه مفقوده گردشگری استان کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، رویدادسازی را حلقه مفقوده گردشگری استان توصیف کرد و گفت : پیگیر میزبانی رویداد بین المللی گردشگری روستایی کرمانشاه ۲۰۲۰ هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در نشست هم اندیشی با فعالان حوزه گردشگری استان با موضوع رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰، رویدادسازی را حلقه مفقوده گردشگری کرمانشاه دانست و گفت : این انتقاد وجود داشته و دارد که چرا استان کرمانشاه با این همه ظرفیت در جذب گردشگران موفقیت چشم گیری نداشته است.

وی گفت : با برگزاری رویداد ۲۰۱۸ در همدان بخشی از ظرفیت‌های پنهان گردشگری غرب کشور آشکار شد و باید با توسعه این رویکرد بتوانیم پازل گردشگری غرب کشور را شکل بدهیم.

قادری با اعلام اینکه رویداد‌هایی در سطوح محلی، استانی، ملی و جهانی تعریف کرده ایم، تصریح کرد: با حمایت و همراهی مدیریت ارشد استان در حوزه رویداد‌های بین المللی اتفاقات مهمی در دست اقدام و پیگیری است که از جمله آن‌ها پرونده ثبت جهانی اورامانات و تلاش برای میزبانی رویداد بین المللی کرمانشاه ۲۰۲۰ است..

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تبلیغات و معرفی چهره مناسب از کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باید با معرفی مناسب چهره کرمانشاه آن را به عنوان چهره زیبای ایران اسلامی به خوبی در کشور و خارج از مرز‌ها معرفی کنیم.

قادری در پایان گفتمان سازی اجتماعی را مهمترین مساله در شکل گیری و موفقیت یک رویداد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه برای کرمانشاه ۲۰۲۰ این گفتمان در میان اصحاب رسانه و صاحب نظران گردشگری شکل گرفته است .

 

 

انتهای پیام/د

پیگیر میزبانی رویداد بین المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ هستیم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.