سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان از پرداخت مطالبات مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت اصفهان در دو بخش دولتی و خصوصی خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دکتر بانک، مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت : با توجه به اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت ایران مبنی بر توسعه نظام بیمه سلامت و حفاظت مالی و صیانت از سلامت بیمه شدگان ، ضمن تعامل و همکاری مطلوب با کلیه ذینفعان و شرکای کاری ، بخش زیادی از مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت استان اصفهان در سال 97 پرداخت گردید .

وی با اعلام خبر پرداخت مطالبات به بخش دولتی و خصوصی اظهار داشت : بدهی مؤسسات دولتی، دانشگاهی در تمامی بخش اعم از بستری ، داروخانه ، پاراکلینیک و پزشکان تا پایان آذر ماه97 و همچنین 35 درصد از مطالبات دی ماه نیز پرداخت شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان ادامه داد: در بخش خصوصی مطالبات داروخانه ها تا پایان آبان ، بستری تا پایان مهر ماه و پاراکلینیک و پزشکان تا پایان شهریور 97 پرداخت شده است .

عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی اصفهان گفت: از مبالغ تخصیص یافته مذکور ، مبلغ 385 میلیارد ریال به بخش دولتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان پرداخت شده است.

دکتر بانک ضمن تاکید بر مدیریت صحیح منابع و منطقی نمودن رفتارهای بیمه ای تصریح کرد: تمام تلاش همکاران این اداره کل بر آن است که ضمن توجه ویژه به بیمه شدگان، خدمات با رعایت تکریم ، احترام و نهایتاً جلب اعتماد و مشارکت عمومی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ی
 


پرداخت مطالبات داروخانه ها تا پایان آبان ماه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.