سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن سراسری روزه اولی‌ها در ایلام

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: جشن سراسری روزه اولی‌ها بر اساس دستورالعمل معاونت فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی‌پور رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: جشن سراسری روزه اولی‌ها بر اساس دستورالعمل معاونت فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشن ویژه اعضای خواهر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است که هم‌زمان با روز ۱۵ ماه مبارک رمضان مصادف با سال‌روز میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) در شهر ایلام برگزار می‌شود.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اضافه کرد: اجرای تواشیح، سرود، مولودی‌خوانی و قرائت قرآن کریم، مسابقات قرآنی و قرائت میثاق‌نامه (نامه با خداوند متعال) از جمله برنامه‌های مهم این جشن در استان ایلام خواهد بود.

وی یادآورشد: اصلی‌ترین و ریشه‌ای‌ترین موضوع برنامه‌های تربیتی تعمیق و ترویج برنامه‌ها و فعالیت‌های اقامه نماز در مدارس است که در صورت موفقیت در این زمینه کمک بزرگی به آموزش دانش‌آموزان نیز می‌شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری جشن برای دانش آموزان روزه اولی در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.