سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامل برداشت غیر مجاز دختر عمه شاکی بود

با تلاش پلیس فتا عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک شهروند زاهدانی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ‌ علی سرحدی رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  با دریافت شکایتی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان مبنی بر برداشت غیرمجاز پانزده میلیون ریال از حساب بانکی خانمی جوان موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام بررسی‌های تخصصی مشخص شد مبالغ برداشتی صرف خرید اینترنتی و خرید شارژ شده که کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات فنی متهم را دختر عمه شاکی است، شناسایی کردند.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر انجام هر گونه عمل مجرمانه‌ای بود با دیدن ادله دیجیتال و مستندات به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی گفت: در بررسی اظهارات متهم مشخص شد اطلاعات کارت بانکی شاکی را در زمانی که برای ثبت نام دانشگاه همراه با وی به کافی نت مراجعه کرده، یادداشت کرده و اقدام به شارژ کیف پول الکترونیکی کرده و از آن طریق خرید‌های اینترنتی خود را انجام داده است.

سرهنگ سرحدی با اشاره به معرفی متهم و شاکی به مقام قضائی از شهروندان خواست از قرار دادن رمز در کنار کارت‌های بانکی جدا خودداری و سامانه پیامک حساب بانکی خود را فعال کنید تا از هرگونه تراکنش حسابتان مطلع شوید و هرگاه شاهد تراکنش غیر مجاز از حساب بانکی تان شدید (حتی مبلغ ناچیز) موضوع را از طریق بانک مربوطه پیگیری کنند.

انتهای پیام/ع

برداشت غیرمجاز از حساب بانکی

برچسب ها: پلیس فتا ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.