سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا:

درس اخلاق و تواضع حاکی از ایمان راسخ را در ماه رمضان بیاموزیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا گفت: در ماه رمضان باید درس اخلاق و تواضع حاکی از ایمان راسخ را بیاموزیم‌.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان در ضیافت افطاری، گفت: بسیار مفتخریم که برای هشتمین سال پیاپی در شهر امام هشتم (ع)، همچون سال‌های گذشته اولین افطاری ماه مبارک را میزبان مسئولان، اصحاب رسانه و فرزندان گلستان علی (ع) هستیم.

وی تصریح کرد: تمامی کسانی که به هر نحوی به ایتام کمک می‌کنند اجری دنیوی و اخروی دارند و امیدواریم خدمات ارائه شده مرضی رضای خدا باشد و اعمال تمامی مسلمانان در ماه مبارک رمضان مورد قبول حق‌تعالی باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان باید درس اخلاق و تواضع حاکی از ایمان راسخ را بیاموزیم، گفت: بسیار خوشنودیم که با تاسی از سیره مولای متقیان، امیر مومنان، حضرت علی (ع)، گامی کوچک در امر یتیم‌نوازی و برپایی سفره‌های افطاری با حضور ایتام برداشته‌ایم.

امیر آذریان افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان بار دیگر اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی علیه کودکان مظلوم و بی‌گناه فلسطینی دیده شد، اقدامی که با پاسخ کوبنده نیرو‌های مقاومت همراه بود و خطاب به برادران و خواهران فلسطینی خود می‌گوییم تا لحظه نابودی ابدی اسرائیل غاصب در کنارتان هستیم و معتقدیم که مردم غیور و غیرتمند فلسطین همانند رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس با دست خالی به پیروزی‌های بزرگ می‌رسند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

مردم فلسطین به پیروزی های بزرگی دست خواهند یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.