سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیراندازی در دبیرستانی در ایالت کلرادوی آمریکا

رسانه‌های آمریکایی از تعطیل شدن یک دبیرستان در نزدیکی شهر «دنور» در ایالت کلرادوی آمریکا به دلیل وقوع تیراندازی و زخمی شدن ۷ دانش‌آموز آن خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های آمریکایی بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) از تعطیل شدن یک دبیرستان در نزدیکی شهر «دنور» در ایالت کلرادوی آمریکا به دلیل وقوع تیراندازی خبر دادند.

این حادثه ساعت ۰۱:۵۳ دقیقه (به وقت محلی) در دبیرستانی به نام «رنچ استم» اتفاق افتاده و بر اثر آن دست‌کم ۷ دانش‌آموز زخمی شده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این تیراندازی توسط چندین نفر انجام شده و پایگاه «سان» شمار ضارب‌ها را ۳ نفر اعلام کرده است.

۲ نفر در ارتباط با این تیراندازی بازداشت شده اند.

گفته می‌شود پلیس یکی از عاملان تیراندازی را به ضرب گلوله کشته و در جستجوی دو ضارب دیگر است. از عموم مردم خواسته شده به این منطقه نزدیک نشوند و مدارس اطراف به وضعیت هشدار درآمده‌اند.

این در حالی است که مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا پیش از این اعلام کرده بود ­بر اساس گزارش‌های دریافتی تاکنون، ۶۷ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۱۴ نفر کشته و ۴۱ نفر زخمی شده اند.

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت یکشنبه تا دوشنبه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد. بر این اساس ۱۰۷ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۳۴ نفر کشته و ۷۶ نفر زخمی شده اند. ۲۰ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

بر این اساس طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۷۴ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۴۸ نفر کشته و ۱۱۷ نفر زخمی شده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.