سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد خبرداد:

رقابت ۸۵ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر استان یزد در مسابقات توان افزایی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری مسابقات توان افزایی نجاتگران استان همزمان با هفته گرامیداشت هلال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد زارع سروی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: مسابقات استانی توان افزایی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان با حضور ۸۵ نفر در چهار رشته جستجو و نجات شهری آوار برداری، جستجو ونجات در تصادفات جاده ای، اسکان اضطراری و طراحی اردوگاه، جستجو و نجات در ارتفاع و فضای معلق در محل پایگاه پشتیبانی عملیات امداد و نجات استان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت آمادگی و توان افزایی امدادی، افزود: در این مسابقات امدادگران و نجاتگران به منظور آمادگی و نمایش مهارت‌های امدادی و توان مقابله با هر گونه حوادث احتمالی به رقابت پرداخته و تمام تجربیات خود را برای اجرای بهتر عملیات ها، به کار بستند.

زارع سروی با اشاره به تلاش و انگیزه بالای امدادگران و نجاتگران در این دوره از مسابقات تصریح کرد: تلاش در جهت ایجاد انگیزه در اعضای امدادی به عنوان یک نکته مهم و سرنوشت ساز در ایجاد آمادگی برای پاسخگویی مطلوب در حوادث، همیشه باید مدنظر باشد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات از برترین تیم‌های شرکت کننده تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ی

برگزاری مسابقات استانی توان افزایی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.