سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکاتبات و پیگیری‌های قاطع مسئولان استان برای برقرار‌ی حق مناطق جنگی باز نشستگان

فرماندار کرمانشاه گفت : مکاتبات و پیگیری‌های قاطع مسئولان استان برای برقرار‌ی حق مناطق جنگی باز نشستگان با جدیت ادامه دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : مکاتبات و پیگیری‌های قاطع مسئولان استان برای برقرار‌ی حق مناطق جنگی باز نشستگان با جدیت ادامه دارد .

وی با تاکید بر ناراحتی استاندار کرمانشاه و سایر مسئولان استان از اینکه در دستور العمل برقراری حق مناطق جنگی ذکری از بازنشستگان نشده گفت : مسئولان استان اعم از استاندار ، سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه و نمایندگان شهرستان با جدیت و‌قاطعیت پیگیر و دنبال موضوع هستند تا حق بازنشستگان به آنان نیز تعلق گیرد.

 شیخ حسینی رییس کانون بازنشستگان فرهنگی استان کرمانشاه و مدیر شورا‌های بازنشستگان ادارات مختلف استان نیز گفت:ما خوشحالیم از اینکه شاغلین این حق را بگیرند، اما نباید بازنشستگان فراموش شوند و در نظر گرفته نشوند.

قنبری مدیر کمپین ده هزار نفری بازنشستگان استان گفت :ما در این کمپین خواسته‌های خود را به صورت قانونمند ادامه خواهیم داد.

حسینی مدیر کانون بازنشستگی یکی دیگر از دستگاه‌های اداری استان نیز با تایید مطالبات به حق بازنشستگان از رنجبر فرماندار کرمانشاه خواست همچون همیشه مدافع حقوق مردم و بازنشستگان باشد.

خانی معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری کرمانشاه با تایید خواسته‌های به حق باز نشستگان تاکید کرد : قطعا موضوعات این جلسه با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

پیگیری‌های قاطع مسئولان استان برای برقرار‌ی حق مناطق جنگی باز نشستگان

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
چرا ماهیدشت فراموش شده است ماهیدشت را جزو مناطق جنگی قرار دهید
رضا سین
۰۲:۲۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
از اینکه منطقه کرمانشاه و چند شهرستان جز مناطق جنگی شده اند خیلی عادلانه است ولی یک نکته دارد کسانی که واقعا در زیر بمب باران و موشک باران کرمانشاه و جبهه های کرمانشاه بوده اند در زمان جنگ پس چه میشوند؟؟؟؟