سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش بانوی دوچرخه سوار کرمانی در مسابقات لیگ باشگاه های کشور

ساناز ايرانمنش رکابزن تیم بانک رسالت کرمان در رقابت های لیگ باشگاه های کشور در رشته ی ٢٠٠٠ متر تعقيبی بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.

حسین اسلامی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به اعزام بانوان دوچرخه سوار کرمانی به مسابقات دوچرخه سواری لیگ باشگاه های کشور در قالب دو تیم اشاره کرد و گفت: تیم بانک رسالت با ترکیب ساناز ایرانمنش، حوریا رستمی، یکتا قلندری و حانیه زارع و تیم شهرداری متشکل از یگانه اسدی، فریبا احمدی و یاسمن امیر پور به سرپرستی ابراهیمی در این رقابت ها حضور یافتند.

وی با اعلام اینکه دوشنبه، نخستین مرحله از لیگ بانوان در سال جدید با عنوان "جام رمضان"به میزبانی تهران در پیست مجموعه آزادی برگزار شد، گفت: مسابقات در ٦ رشته المپیک اسپرینت، ٥٠٠ متر، کایرین، پوینترس، دور حذفی و ٢٠٠٠ متر تعقیبی پیگیری شد.

اسلامی تصریح کرد: در پایان این مرحله، ساناز ايرانمنش رکابزن تیم بانک رسالت کرمان مقام سوم انفرادی در رشته ٢٠٠٠ متر تعقيبی را از آن خود کرد.

یادآور می شود:   مرحله ی دوم این رقابت ها نیز امشب با حضور بانوان دوچرخه سوار  سراسر کشور در پیست مجموعه آزادی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

بانوی دوچرخه سوار کرمانی بر سکوی سوم رقابت های جام رمضان کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.