سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجوز ششمین اقامتگاه بوم گردی شهرستان کاشمر صادر شد

ششمین واحد اقامتگاه بوم گردی پروانه فعالیت خود را از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  رضا یوسفی مدیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشمر گفت : اقامتگاه بوم گردی «بی بی لعبا»  در بافت تاریخی روستای کریز در بخش کوهسرخ شهرستان کاشمر واقع شده و دارای ۸ اتاق ویژه پذیرایی از مسافران است.

وی افزود: روستای کریر در فاصله ۱۵ کیلومتری شرق شهر ریوش واقع شده و جاذبه‌های تاریخی از جمله حمام قدیمی بافت تاریخی و جاذبه‌های طبیعی همچون کوه باغ دشت آبشار زیبا و دیدنی رودخانه گدار سیاه و آب گرم طبیعی و معدنی را داراست.

میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشمر گفت : این روستای دیدنی در فصل بهار تا تابستان با مناظر طبیعی و دلنواز خود جان و دل هر مسافری را به خود جذب می‌کند باغات گردو و آلو وزردآلو از محصولات ارگانیک که این روستای جذاب و پرجاذبه میباشد

 در شهرستان کاشمر اقامتگاه بوم گردی باغدشت در شهر ریوش اقامتگاه بوم گردی بادام در روستای پلکانی ایور اقامتگاه بوم گردی چشمه نقره در روستای هدف گردشگری طرق اقامتگاه بوم گردی رمضان بیگ در روستای قوژد. اقامتگاه بوم گردی تنسگل در روستای فروتقه پیش از این به بهره برداری رسیده و اقامتگاه بومگردی بی بی لعبا روستای کریز به عنوان ششمین اقامتگاه بوم گردی در شهرستان کاشمرفعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.
 
انتهای پیام//ف.ش
 
صدور مجوز اقامتگاه بوم گردی در کاشمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.