سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکستن نهال‌های تازه کاشته شده پارک شاهو در مهاباد

دشمنان طبیعت با حمله به پارک شاهو در مهاباد نهال‌های این پارک را از وسط شکستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شهردار مهاباد گفت: تاکنون عاملان این اقدام ناپسند شناسایی نشده‌اند، اما موجی از واکنش‌ها را در بین دوستداران محیط زیست و سازمان‌های مردم نهاد به دنبال داشته است.

کامران علیزاده آذر، ضمن محکوم کردن این اقدام ناپسند افزود: شهرداری مهاباد از طریق مقامات قضایی پیگیر طرح شکایت خواهد بود.

علیزاده آذرتصریح کرد: علیرغم اعلام مالکیت توسط امور آب، شکایتی از سوی چند فرد علیه این زمین مطرح شده، اما شهرداری تا اعلام نتیجه نهایی، اقدامات خود شامل تجهیز کردن و طراحی فضا را انجام می‌دهد.

شهردار مهاباد در پاسخ به انتقادات مطرح شده در خصوص تأخیر و تعلل در تجهیز این پارک گفت: طراحی فضای این پارک در دست اقدام بوده و علت تأخیر به وجود آمده نیز همین امر است.

وی، با بیان اینکه واحد خدمات شهرداری مهاباد نهال‌های جدیدی جایگزین نهال‌های شکسته شده می‌کند، اضافه کرد: در آخرین روز از هفته منابع طبیعی سال ۹۷ به مناسبت روزجهانی سندروم داون عملیات احداث پارک شاهو در مهاباد با حضور مسئولان شهرستان، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم آغاز شد.

قرار بود این پارک در زمینی به مساحت بالغ بر نیم هکتار احداث و ۴۰۰ اصله نهال نیز در آن کاشته شود.

شاهو محمدی نوجوان ۱۳ ساله مهابادی که دارای سندرم داون است قهرمان شنا و قایقرانی معلولان کشور و رکوردار شنای استقامت معلولان و قهرمان نخستین دوره مسابقات استعداد یابی معلولان (سندروم، اوتیسم و کم توان ذهنی کشور) است.

انتهای پیام/ج

اقدام ناپسند شکستن نهال‌های تازه کاشته شده پارک مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.