سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته ملی جمهوری‌خواهان: هیچ کدام از نامزد‌های دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ تهدیدی برای ترامپ نیستند

سخنگوی کمیته ملی جمهوری‌خواهان اعلام کرد هیچ کدام از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تهدیدی برای رئیس‌جمهور این کشور محسوب نمی‌شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، لیز هرینگتون، سخنگوی کمیته ملی جمهوری خواهان روز گذشته (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ کدام از نامزد‌های حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تهدیدی برای دونالد ترامپ محسوب نمی‌شوند.

وی در این خصوص گفت: در حال حاضر حزب جمهوری خواه هیچگونه نگرانی از بابت هیچ کدام از نامزد‌های دموکرات ندارد. از یک سو جو بایدن است که اگر در انتخابات مقدماتی پیروز شود، باید به چپگرا‌ها بپیوندد. من فکر نمی‌کنم که دونالد ترامپ هم جو بایدن را تهدیدی برای انتخابات آتی آمریکا در نظر بگیرد.

ترامپ در هفته‌های اخیر حملات لفظی خود علیه جو بایدن را به شدت افزایش داده است. به همین دلیل بسیاری از مردم این حملات لفظی ترامپ به جو بایدن را نشانه‌ی تهدید شمرده شدن بایدن از سوی ترامپ می‌دانند. رئیس جمهور آمریکا همچنین چند روز پیش از «هارولد شایتبرگر» رئیس انجمن بین المللی آتش نشانی آمریکا که حمایت خود را از «جو بایدن» اعلام کرده بود، به شدت انتقاد کرد و او را «احمق» نامید!

نتایج نظرسنجی «هیل-هریس ایکس» که ماه گذشته میلادی منتشر شد نشان داد جو بایدن با ۶ درصد اختلاف در مقایسه با ترامپ، پیشتاز انتخابات ۲۰۲۰ آمریکاست. نتایج برخی نظرسنجی‌های دیگر هم حاکی از آن است که در صورتی که جو بایدن بتواند در انتخابات مقدماتی آمریکا پیروز شود، سرسخت‌ترین رقیب انتخاباتی ترامپ محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
مطمئنند ؟؟؟؟