سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین جشنواره داستانک کردی در مهاباد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد از برگزاری دومین جشنواره اینترنتی داستانک به زبان کردی خرداد ماه در مهاباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قادر مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت: جشنواره  داستانک کردی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یکی از پایگاه‌های خبری مهاباد برگزار می‌شود و داستان نویسان می‌توانند آثار خود را به یکی از لهجه‌های زبان کردی در موضوع آزاد که تاکنون به چاپ نرسیده باشد به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. 

وی افزود: علاقمندان تا ۱۵ خرداد فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره به نشانی festival.haje@gmail.com ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۴۴۲۲۲۴۸۴۵ تماس بگیرند.

مرادی، با اشاره به اینکه زمان اعلام نتایج جشنواره ۳۱ خرداد خواهد بود، تصریح کرد: به نفرات اول تا چهارم این جشنواره جوایز، تندیس و تقدیرنامه و به نفر پنجم نیز جایزه و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

در نخستین دوره این جشنواره که اردیبهشت پارسال برگزار شد، ۹۸ داستانک از ۵۳ نویسنده به دبیرخانه ارسال شده بود که ۶۴ اثر از ۳۴ نویسنده برای بخش داوری انتخاب و از میان آن‌ها پنج اثر از پنج نویسنده به عنوان داستانک‌های برتر برگزیده و برای چاپ انتخاب شد.

انتهای پیام/ج

دومین جشنواره داستانک کردی در مهابادبرگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.