سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت منتشرکنندگان مطالب خلاف عفت عمومی در کهنوج

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: با هوشیاری پلیس فتا شهرستان کهنوج، گردانندگان کانال‌های متخلف فضای مجازی تحت عنوان "کراش یاب" در جنوب استان کرمان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ شاهپور بهرامی فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: یکی از پدیده‌های نوظهور و مخرب در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام، «کراش» است که در زمان کوتاهی به سرعت رشد کرده و صفحات و کانال‌های بسیاری با این موضوع فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف فعالیت این صفحات، ایجاد زمینه عفت زدایی از جامعه است گفت: صفحات «کراش‌یابی» با هدف پیشنهاد دوستی غیرمستقیم به جنس مخالف فعالیت می کنند و با انتشار محتوا‌های ناسالم و فعالیت‌های غیراخلاقی و هنجارشکنانه برخی کاربران را درگیر نموده اند.

وی افزود با توجه به حساسیت موضوع، پلیس فتا وارد عمل شد و گردانندگان این صفحات و کانال‌ها را که دامنه فعالیت خود را به پنج شهرستان جنوبی استان کرمان گسترش داده بودند شناسایی و دستگیر کرد و تحویل مراجع قضایی داد.

سرهنگ بهرامی از کاربران خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی از طریق ارتباطات مردمی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش دهند.
انتهای پیام/ی

فعالیت کانال های دوست یابی در فضای مجازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.