سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوانح رانندگی همدان جان ۳ نفر را گرفت

رئیس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: در سوانح رانندگی ۳ نفر در استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرگرد سید جواد حسینی، رئیس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: در سانحه رانندگی که در بلوار بسیج شهر بهار رخ داد خودروی سواری با کودک هشت ساله برخورد کرد.

وی اضافه کرد: این کودک به همراه مادر خود در حال عبور از عرض جاده بود که به یکباره دختر دست مادر را رها کرده و شروع به دویدن می‌کند.

رییس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان بیان کرد: با وجود تلاش راننده خودرو و استفاده از سیستم ترمز برای برخورد نکردن با این کودک، اما تلاش‌ها بی نتیجه ماند و این کودک جان خود را از دست داد.

حسینی از والدین خواست آموزش‌های ابتدایی نحوه عبور از خیابان، تردد از معابر و عرض خیابان و استفاده از پل‌ها را به کودکان آموزش دهند.

وی تاکید کرد: همچنین والدین هنگام عبور از عرض جاده دست کودکان را محکم گرفته و اجازه بازیگوشی و حرکت‌های حادثه ساز به آن‌ها ندهند.

رئیس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: سانحه دیگری در خیابان جهان نما رخ داد که کودک ۱۲ ساله زیر چرخ‌های کامیون خاور حامل تانکر آب جان باخت.

حسینی با بیان اینکه تردد کامیون خاور مدل ۶۰۸ در داخل شهر بلامانع است افزود: تست اعتیاد راننده این وسیله نقلیه در مرحله نخست مثبت بوده، اما این تست دو مرحله‌ای بوده بنابراین نمونه آزمایش برای تجزیه و تحلیل و نظر نهایی در اختیار بهداری انتظامی همدان قرار گرفت.

وی در ادامه از برخورد یک دستگاه سواری پراید با موتورسیکلت در ملایر خبر داد و گفت: موتور سوار ۶۱ ساله در این سانحه مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان ادامه داد: با توجه به شدت جراحت‌های وارده، با وجود تلاش پزشکان، اما موتور سوار جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/ب

سوانح رانندگی حادثه آفرید

برچسب ها: تصادف ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.