سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی در دیدار با سفیر کره جنوبی عنوان کرد:

آمادگی برای مشارکت سرمایه گذاران کره‌ای در حوزه‌های عمرانی و گردشگری

استاندار خراسان رضوی گفت: در صورت آمادگی شرکت‌های کره‌ای برای مشارکت در اجرای پروژه‌های عمرانی یا سرمایه گذاری در حوزه‌های گردشگری، می‌توانیم بستر‌های لازم را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار یو جانگ هیان، سفیر کره جنوبی که در دفتر استاندار برگزار شد، با ابراز امیدواری نسبت به تقویت روابط اقتصادی بین خراسان رضوی و استان‌های کره جنوبی ، گفت: خراسان رضوی یک قطب گردشگری و زیارتی است به طوری که سالانه از ۳۰ میلیون زائر و گردشگر داخلی و خارجی میزبانی می‌کند.

وی ادامه داد: در پیک پروازی روزانه ۲۵۰ پرواز خارجی از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام می‌گیرد، لذا فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری وجود دارد.

یو جانگ هیان سفیر کره جنوبی در ایران هم در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از سفر به مشهد و بازدید از چند منطقه گردشگری مانند آرامگاه ابوالقاسم فردوسی، گفت: ظرفیت‌های خراسان رضوی می‌تواند زمینه ساز تقویت بیش از پیش روابط میان دو کشور ایران و کره جنوبی باشد.

 وی تصریح کرد: در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه همکاری‌ها وجود دارد که این موضوع را با دولت مرکزی کره جنوبی در میان خواهم گذاشت تا زمینه تحقق آن فراهم شود.
 
انتهای پیام//ف.ش

 

خراسان رضوی سالانه میزبان ۳۰ میلیون زائر و گردشگر داخلی و خارجی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.