سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله‌های کالای قاچاق به بازار نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف چند محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار کرد: طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق برای حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال جوانان طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهر مرودشت اجراشد.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی در یک ایست و بازرسی در محور شیراز به سمت اصفهان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری موفق شدند از یک دستگاه اتوبوس مقدار ۴۶۲ کیلوگرم گردو خارجی، ۳ دستگاه اسپلیت و ۹۵۰ عدد قوطی پاک کننده بهداشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال برابر نظر کارشناسان کشف کنند.

سرهنگ زراعتیان ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس آگاهی یک محل دپو لوازم آرایشی و بهداشتی و خوراکی را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی از آن مکان بازرسی و موفق به کشف ۳ هزار و ۱۷۸ عدد انواع وسایل آرایشی و ۸۱۹ عدد مواد خوراکی قاچاق و بدون مجوز گمرکی به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال شدند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از ورود کالا‌های ممنوعه یکی از اولویت‌های اصلی انتظامی شهرستان در سال جاری می‌باشد، تصریح کرد: در مجموع بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این طرح کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده به مراجع مربوطه ارسال شد.

انتهای پیام/چ

کشف کالای قاچاق در مرودشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.