سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:

هیئت های ورزشی دانش آموزی ایلام نیازمند حمایت مالی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: هیئت های ورزشی دانش آموزی استان ایلام از هیچ منابع مالی برخوردار نمی‌باشد و نیازمند حمایت مادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش ایلام در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: یکی از ضرورت‌های شناسایی استعداد‌های جوانان و نوجوانان در رشته‌های مختلف ورزشی و شکوفایی آنها، برگزاری مسابقات در سطوح مختلف می‌باشد که آموزش و پرورش و هیأت ورزشی دانش آموزی هرساله مطابق دستورالعمل‌های وزارت در این راستا اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح مدرسه، شهرستان، استان و کشوری می‌نماید.

وی افزود: از آنجا که مسئول برگزاری این مسابقات هیأت ورزشی دانش آموزی است واین هیات نماینده فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و غیر دولتی است، منابع مالی این هیأت‌ها از طریق اجاره بها اماکن ورزشی، جذب اسپانسر، تبلیغات، کمک‌های مردمی و بخشی دولتی تأمین می‌گردد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه نسل پایه ما بیشتر اوقات خود را در مدارس سپری می‌کنند و از آن جا که نظام آموزشی هر کشور می‌تواند سهم عظیمی در توسعه ورزش و شناخت استعداد‌ها داشته باشد و به رشد ورزش قهرمانی کمک کند.

رستم زاد تاکید کرد: برای اجرای فعالیت های ورزشی در مدارس با پیاده سازی برنامه می توان شاهد پیشرفت استعدادیابی و دست یافتن به اهداف عالی آموزشی و قهرمانی در سطح کشور خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ع

صحبت های مدیرکل آموزش و پرورش ایلام در جلسه شورای آموزش و پرورش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.