سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان عنوان کرد؛

صنعت، معدن و گردشگری سه محور تعریفی جهت توسعه استان سمنان/میراث فرهنگی بدنبال اخذ درآمد از ابنیه تاریخی استان نباشد

آشناگر گفت: سه محور صنعت، معدن و گردشگری برای توسعه استان سمنان تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار با معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: استان سمنان محکوم به توسعه صنعتی است و خواسته یا ناخواسته سرریز صنعت تهران در این استان مستقر خواهد شد.‌

وی با بیان اینکه سه محور صنعت، معدن و گردشگری برای توسعه استان سمنان تعریف شده است افزود: موقعیت منحصر به فرد و ویژه ی این استان به گونه ای است که در کمتر جایی می توان اینچنین تنوع اقلیمی را مشاهده کرد و لذا لازم است تا در معرفی این استان بیش از پیش تلاش شود.

استاندار سمنان ادامه داد: آموزش پرسنل و همچنین نظارت جدی بر اماکن اقامتی و رستورانها در دستور کار سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری قرار گیرد.

آشناگر گفت: میراث فرهنگی بدنبال اخذ درآمد از ابنیه تاریخی استان نباشد ، بلکه این مهم را به بخش خصوصی واگذار نموده و اجازه فعالیت به این تشکل ها را بدهد.

وی با بیان اینکه شهرهای استان باید متناسب با وضعیت گردشگری ، زیبا سازی گردد ادامه داد: حداقل ۱۰ درصد از بودجه های شهرداری ها به مباحث اجتماعی و فرهنگی اختصاص یابد.‌

آشناگر در پایان ابراز کرد: فرمانداران و شهرداران استان به رونق گردشگری در سطح استان کمک نمایند .‌

انتهای پیام / گ

گردشگری محور توسعه سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.