سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهاوندیان:

ملاحظات زیست محیطی در ساخت و ساز مورد توجه قرار گیرد

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: ملاحظات زیست‌محیطی باید در ساخت و ساز مورد توجه قرار گیرد و این یک سرمایه است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور عصر امروز در مراسم پنجاهمین سال تاسیس سازمان نوسازی شهر تهران که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: محله محوری یک کار بسیار اساسی در حراست از بافت اجتماعی است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تصریح کرد: یکی از نکاتی که در این طرح مورد تاکید رئیس جمهور بوده رکن محله محور بودن در بازآفرینی شهری است.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی انجام شده، همگام با سایر شهر‌ها از امکاناتی که در هیئت وزیران تعیین شده استفاده شود.

نهاوندیان با اشاره به جزئیات مصوبه هیئت وزیران اظهار کرد: در آن مصوبه دولت زمین‌های دولتی را در اختیار طرح بازآفرینی قرار داده و منابع را برای مراحل ساخت مصوب کرده است.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما در این مصوبه توقعمان از شهر تهران، شهری پیشگام است، اظهار کرد: در سه سال اخیر در کنار عوارض و مشکلاتی که رخ داد، موهبات فراوانی هم داشتیم که یکی از آن‌ها خیزش ادراک عمومی جامعه نسبت به مسائل محیط زیستی بود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه همه جامعه برای رعایت و ملاحظات زیست محیطی مطالبه دارند، گفت: ملاحظات زیست‌محیطی باید در ساخت و ساز مورد توجه قرار گیرد و این یک سرمایه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.