سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانوان کرمانی نایب قهرمان لیگ برتر شدند

تیم سپک تاکرای بانوان کرمان نایب قهرمان دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر سپک تاکرای کشور شد.

سجاد صفاهانی زاده رییس کمیته سپک تاکرای استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دور رفت مسابقات لیگ برتر سپک تاکرای بانوان کشور، بهمن ماه سال ۱۳۹۷ در شهر ساوه برگزار شد و تیم کرمان در این دوره با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه نخست مسابقات شد.

وی افزود: دور برگشت این مسابقات، اردیبهشت جاری در مشهد مقدس برگزارشد و تیم کرمان با ۲۰ امتیاز به عنوان سرگروه به مرحله بعد رسید.

 صفاهانی زاده تصریح کرد: کرمان، مرکزی، خراسان شمالی، قم، زنجان و کرمانشاه گروه نخست و استان‌های گلستان، تهران، خراسان رضوی، لرستان، شهرکرد وتیم ازنا گروه دوم مسابقات را تشکیل می دادند.

وی با اعلام اینکه تیم‌های کرمان و مرکزی به ترتیب از گروه اول و گلستان و تهران از گروه دوم به مرحله بعد راه یافتند، یادآور شد: در ادامه، تیم‌های کرمان و مرکزی با پیروزی مقابل حریفان خود، به فینال راه یافتند.

رییس کمیته سپک تاکرای استان کرمان گفت: در پایان، تیم مرکزی با شکست تیم کرمان عنوان قهرمان این دوره از لیگ برتر سپک تاکرای بانوان کشور را کسب کرد و تیم کرمان با تمام شایستگی هایش نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

صفاهانی زاده با اشاره به اینکه زهرا قدس ولی به عنوان سرپرست و آزاده فرخیان به عنوان مربی تیم کرمان را همراهی می‌کردند، افزود: سعیده و سپیده خمری، سارا و ساحل مهرابی زاده، زینب ناظمی، زهرا زمانی و مهسا پورزال بازیکنان تیم کرمان در این دوره مسابقات بودند.

انتهای پیام/ب

تیم سپک تاکرای بانوان کرمان بر سکوی دوم رقابت های لیگ برتر کشور

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.