سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم تقدیر و معارفه رییس دانشکده داروسازی

مراسم تقدیر و معارفه رییس دانشکده داروسازی کرمانشاه با حضور رییس دانشگاه، معاونین، روسای دانشکده ها، اعضای هیات علمی و جمعی از پرسنل این دانشکده برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در مراسم تقدیر و معارفه رییس دانشکده داروسازی کرمانشاه از زحمات یلدا شکوهی نیا تقدیر و علیرضا علی آبادی به عنوان رییس این دانشکده معرفی شد.

خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : شکوهی نیا در ۱/۵ سال گذشته با پیگیری‌های زیاد، تغییرات مثبتی در این دانشکده بوجود آورد.

وی گفت : از نقاط قوت این دانشکده وجود جو همدلی و همکاری در بین کارکنان آن است که این خصیصه بسیار ارزشمند است.

خزایی افزود : دانشکده داروسازی از منسجم‌ترین و مهمترین دانشکده هاست که در تولیدات علمی، پژوهشی و آموزشی پیشرو دانشگاه است.

وی افزود : علی آبادی جوان و با سابقه کار در حوزه آموزش می‌باشد که امیدوارم با پشتکار و تجربه ایشان شاهد ارتقاء این دانشکده در حوزه‌های مختلف علمی باشیم.

علی آبادی رییس دانشکده داروسازی گفت : از زحمات شکوهی نیا تقدیر می‌کنم و ضمن ادامه راه روسای پیشین این دانشکده سعی در تکمیل فعالیت‌های نیمه تمام آنان دارم.

وی گفت : در حوزه آموزش که آن را رکن اصلی دانشکده می‌دانم برنامه‌هایی از جمله: فعال کردن مشاوره تحصیلی، بین المللی سازی دانشکده بیش از گذشته، برگزاری دوره‌های آموزش مداوم، ارتقاء مرتبه اعضای هیات علمی، راه اندازی تحصیلات تکمیلی در تمام رشته‌های داروسازی و جذب هیات علمی در رشته‌های مورد نیاز را در دستور کار داریم.

علی آبادی افزود : در بخش پژوهشی دانشکده داروسازی پیشتاز بوده و در صدد حفظ و بهبود آن هستیم و در این راه افزایش زیرساخت‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی، تقویت مراکز تحقیقاتی مثل علوم دارویی و نانو و سوق دادن دانشکده به سمت دانشکده نسل سوم مورد توجه می‌باشد.

وی افزود : در حوزه دانشجویی، فرهنگی نیز با تاکید بر برنامه‌های مذهبی و فرهنگی، برگزاری اردو‌های علمی، تفریحی و فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های سلامت روان و سبک زندگی و همچنین مشاوره روان شناسی از برنامه‌های در دست اقدام است .

 

 

انتهای پیام/د

مراسم تقدیر و معارفه رییس دانشکده داروسازی برگزار شد

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.