سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامل توهین به کارکنان پلیس راه ایلام در فضای مجازی دستگیر شد

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی که در بستر پیام رسان اینستاگرام به کارکنان پلیس راه ایلام توهین کرده بود ،خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: شخصی که به دلیل عدم نصب پلاک خودرو از سوی عوامل پلیس راه استان ایلام، خودرو وی متوقف و اعمال قانون شد، در فضای مجازی اقدام به توهین کرده بود که با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طی تماس‌های مردمی و رصد فضای مجازی پلیس، مشخص شد که این متهم پس از اعمال قانون توسط پلیس، اقدام به اهانت در قالب الفاظ زشت و رکیک به کارکنان پلیس راه استان ایلام در بستر اینستاگرام کرده و آن را به اشتراک گذاشته است.

وی افزود: پس از اقدامات فنی، با هماهنگی مقام قضائی و همکاری پلیس امنیت عمومی شهرستان مهران، این متهم در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.

سرهنگ یاسمی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آنجا نیز روانه زندان شد، گفت: هرگونه توهین به کارکنان دولت در حین انجام وظیفه و یا به سبب آن برابر ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی (بخش تعزیرات) جرم محسوب شده و برای آن مجازات تعیین شده است.

 

انتهای پیام/ع

دستگیری عامل توهین به کارکنان پلیس راه ایلام در اینستاگرام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.