سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولیت بالا و پائین رفتن قیمت ها با کیست؟

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان اظهار کرد: نظارت های ویژه تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد یافت؛ در صورت دریافت شکایت مردمی بازرسی اتاق اصناف پیگیری خواهد کرد.

رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به لزوم نظارت مستمر بر قیمت اقلام مصرفی در ماه مبارک رمضان، گفت:نظارت‌های ویژه از هفتم اردیبهشت ماه از سوی اتاق اصناف آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تلاش داریم نظارت‌ها به دقیق‌ترین شکل ممکن صورت گیرد، اظهار کرد: بازرسان قسمت کالاهایی، چون زولبیا و بامیه، آش و حلیم و سایر اقلام پر مصرف در ماه مبارک را تحت نظارت داشته تا شاهد عرضه با قیمت غیر قانونی و یا کمبود کالا نباشیم.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان تاکید کرد: بین ۴۰ تا ۵۰ نفر بازرس در سطح شهر مسئولیت رسیدگی به تخلفات را عهده دار هستند همچنین از ظرفیت بازرسی اتحادیه‌ها نیز استفاده می‌کنیم به شکلی که هر اتحادیه بین ۱۰ الی ۱۵ بازرس را به خدمت می‌گیرد.

وی ادامه داد: قانونگذار اتحادیه‌های مختلف را موظف به قیمت گذاری کالا‌های مصرفی نموده و این از آن جهت است که در حقوق مصرف کننده اجحاف نگردد.

جهانگیری در پایان افزود: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند حضوری به بازرسی اتاق اصناف مراجعه و یا با شماره تماس ۱۳-۳۲۳۵۲۰۱۲ تماس حاصل نمایید؛ در صورت دریافت شکایت مردمی در خصوص واحد‌های صنفی، بازرسی اتاق اصناف پیگیری‌های ملزم را انجام خواهد داد.


انتهای پیام/م
 

لزوم نظارت مستمر بر قیمت اقلام مصرفی در ماه مبارک رمضان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.