سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی افزایش نسبی دمای هوا در سطح استان اردبیل

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل از افزایش نسبی دمای هوا در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی،سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت تا روز پنجشنبه جوی نسبتاً پایدار با آسمانی صاف همراه با افزایش نسبی دما در سطح استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: هرچند در بخش‌هایی از شمال استان اردبیل در قبل از ظهر امروز هوا ابری و مه آلود بوده که بتدریج با کاهش ابر همراه خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل افزود: با توجه به شرایط فصلی و محلی، در روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت به دلیل وجود ناپایداری ضعیف در منطقه، در بعدازظهر ضمن افزایش ابر در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان) رگبار موقتی باران احتمال می‌رود.

محمدی گفت: تا آخر هفته وزش باد غالباً ملایم با جهت جنوب غربی بوده و تنها در بعدازظهر‌ها گاهی با سرعت تند (بویژه در مناطق مرکزی) انتظار می‌رود.

وی بیان کرد: از ظهر روز جمعه با ورود سامانه جدید به منطقه شاهد ناپایداری‌های جوی از جمله ابری شدن آسمان، وزش باد گاهی تند با کاهش نسبی دما و بارش باران در بیشتر مناطق استان خواهیم شد.

انتهای پیام/ح

جوی نسبتاً پایدار با آسمانی صاف در اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.