سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید کنترل بازار در ماه مبارک رمضان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از کنترل هر چه بیشتر بازار در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،گفت:  طرح نظارت ویژه  تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تسهیل و تسریع دسترسی مردم به کالا‌های مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی، انجام و نظارت و افزایش گشت‌های مشترک بازرسی واحد‌های صنفی به ویژه شیرینی فروشی ها، تالار‌ها و رستوران ها، سوپر مارکت‌ها و میوه و تره بار و اقلام لبنی و پروتئینی از اهداف این طرح است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح گفت: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالا‌ها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.

پیروی منش  افزود: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان نیز همزمان با اجرای این طرح شبانه روزی فعال است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/ر


افزایش نظارت‌ها در ماه مبارک رمضان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.