سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر دو جعبه سیاه هواپیمای مسافربری روسیه پیدا شد

منابع آگاه از پیدا شدن جعبه‌های سیاه متعلق به هواپیمای مسافربری روسیه که شب گذشته اندکی پس از برخاستن از باند فرودگاه دچار آتش‌سوزی شد، خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنابر اعلام منابع خبری، جعبه‌های سیاه هواپیمای مسافربری سوخو سوپر جت ۱۰۰ روسیه، که شب گذشته در زمان فرود اضطراری دچار آتش سوزی شد، پیدا شده است.

منابع آگاه اعلام کردند هر دو جعبه سیاه هواپیما، ضبط کننده اطلاعات پرواز و ضبط کننده صدا، در محل حادثه پیدا شده‌اند.

کمیته تحقیقات روسیه مرگ ۴۱ نفر از ۷۸ مسافر این پرواز را که از مسکو عازم مورمانسک بود، مورد تائید قرار داد. وزارت بهداشت روسیه نیز اعلام کرد بسیاری از مسافران و خدمه پرواز این هواپیما دچار سوختگی شدید و گاز گرفتگی شده و دستکم شرایط جسمانی ۹ نفر از کسانی که در بیمارستان بستری شده‌اند، وخیم گزارش شده است.

کمیته‌ای به منظور بررسی علل این سانحه دلخراش در روسیه تشکیل شده است.

شب گذشته یک فروند هواپیمای مسافربری با ۷۳ مسافر و شش خدمه در فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو در شهر مسکو، پایتخت روسیه، آتش گرفت. طبق گفته‌های نماینده دفتر حمل و نقل بین‌المللی مسکو، هواپیمای «سوخو سوپرجت ۱۰۰» زمان به زمین نشستن آتش گرفته است. شبکه تلویزیونی سی ان ان با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت این هواپیما (با شماره پرواز SU۱۴۹۲) که از مسکو عازم مورمانسک بود، لحظاتی پس از پرواز دچار آتش سوزی شد و به فرودگاه شرمتیوو بازگشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.