سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رستوران‌ها تا سه ساعت قبل اذان مغرب اجازه بازگشایی ندارند/ قیمت شله و حلیم افزایش نمی‌یابد

رئیس اتحادیه صنف رستوران‌های مشهد گفت: هیچ رستوران و کبابی تا سه ساعت قبل از اذان مغرب اجازه بازگشایی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن امیریان رئیس اتحادیه صنف رستوران، چلوکباب، آشپزخانه، کباب و حلیم مشهد گفت: امسال مانند سال‌های قبل هیچ رستوران و کبابی تا سه ساعت قبل از اذان مغرب اجازه بازگشایی ندارد.

وی ادامه داد: شاغلان این صنف از سه ساعت مانده به اذان تا نماز مغرب و عشا فقط مجوز بسته بندی غذا و ارائه آن به بیرون را دارند و شهروندان می‌توانند از سه ساعت قبل از نماز مغرب تا یک ساعت مانده به اذان صبح نسبت به سفارش غذا از رستوران یا اغذیه فروشی اقدام کنند.

رئیس اتحادیه صنف رستوران، چلوکباب، آشپزخانه، کباب و حلیم مشهد گفت: از سه ماه گذشته که نرخ رستوران ها را اعلام کرده‌ایم، هیچ افزایش قیمتی نداشته است و در این ایام نیز نخواهیم داشت.

امیریان با اشاره به نرخ شله و حلیم امسال در ماه مبارک رمضان افزود: طی سه ماه گذشته نرخ ارائه خدمات رستوران‌ها اعلام شد و دقیقا به همین دلیل امسال و همزمان با ایام ماه مبارک رمضان هیچ افزایش قیمتی را در خصوص شله و حلیم نخواهیم داشت.

وی افزود: قیمت مصوب هر کیلو شله ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان و حلیم ۱۴هزار و ۵۰۰ تومان باشد.

رئیس اتحادیه صنف رستوران، چلوکباب، آشپزخانه، کباب و حلیم مشهد گفت: مردم حتما حلیم و شله را از واحد‌های صنفی مجوز دار تهیه کنند و فروش این غذا‌ها در اغذیه فروشی‌ها و سایر صنوف تخلف و تداخل صنفی و جرم محسوب می‌شود.

امیریان افزود: شهروندان اگر با موارد مشابه و تخلفی در این خصوص مواجه شدند با شماره تلفن‌های ۱۲۴و ۳۸۵۴۵۴۳۴ تماس بگیرند تا فورا به این موارد رسیدگی و متخلفان به تعزیرات معرفی شوند.

انتهای پیام‌//ف. ش
 

نرخ رستوران‌ها در ماه رمضان افزایش نمی‌یابد

برچسب ها: غذا و دارو ، تعزیرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.