سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشکده علوم پزشکی

مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور سرپرست این دانشکده برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر سلمان‌‎زاده سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان در مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشکده علوم پزشکی گفت: نگرش به دانشگاه تغییر کرده و کار دانشگاه‌ها صرفا تربیت دانشجو نیست. انتظار می‌رود این مجموعه‌ها به سمت خلق ثروت و دانش بروند.

وی با اشاره به اینکه از زمان حضورم در دانشکده علوم پزشکی آبادان بیش از ۱۵جلسه در خصوص گردشگری سلامت برگزار شد، افزود: اساتید و دانشجویان می‌توانند این حوزه را به چرخش دربیاورند.

مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشکده علوم پزشکی ادامه داد: گردشگری سلامت به توسعه  اقتصاد، پژوهش و تبادل دانشجو کمک می‌کند و حداقل اینکه مقداری از مشکلات مالی دانشکده رابرطرف می‌کند.

سلمان زاده افزود:  خیلی مهم است که اساتید ما در بخش اقتصاد سلامت و مدیریت بهداشتی و درمانی حضور پررنگ داشته باشند.

وی گفت: دانشگاه‌های ما نیازمند تحول اساسی هستند باید از مرحله نسل دوم گذر کنند تا به نسل سوم واردشوند و این مهم به دست اساتید و اعضای هیات علمی محقق می‌شوند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان به موضوع جهانی شدن دانشکده علوم پزشکی آبادان و تبدیل شدن به یک مرکز علمی تاکید کرد و ادامه داد: در حادثه سیل اخیر طغیان بیماری و هیچگونه تلفات جانی نداشتیم و در این راه اعضای هیات علمی، اساتید و گروه‎‌های جهادی نقش موثری را ایفا کردند.

روز گذشته به مناسبت گرامیداشت روز استاد با حضور دکتر شکراله سلمان‌زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و معاونین آموزشی و دانشجویی از اساتید نمونه و اساتید فعال در حوزه بسته‌های طرح تحول سلامت این دانشکده تجلیل شد.

انتهای پیام/ د

تجلیل از اساتید دانشکده علوم پزشکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.