سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

مصادف با فرا رسیدن ماه رمضان، بیانیه هیات رزمندگان اسلام پیرامون این ماه مبارک منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مصادف با ماه مبارک رمضان، بیانیه هیات رزمندگان اسلام به شرح زیر است؛

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ذکر و مناجات و ضیافت الهی بر ملت ایران اسلامی و مومنان شب زنده دار مبارک باد. خداوند متعال را شاکریم که در پرتو الطافش عمرمان را به رمضان دیگری متصل ساخت و توفیق عبادت و بندگی را بار دیگر در سرنوشت مان عطا فرمود. رمضان ماه بهار قرآن، ماه میدان مسابقه مومنان، ماه مجالس مناجات خوانی و جزء خوانی قرآن، ماه فراگیری و به کارگیری فضائل اخلاقی، ماه خضوع و ماه استغفار، ماه تقوا و خودسازی و در یک کلام ماه رسیدن به مقام قرب الهی است. این ماه که شب قدرش بهتر و برتر از هزار ماه است، ماه تقابل و رویارویی جنود رحمان با جنود شیطان و رفتار‌های شیطانی است. در سال جاری مردم ما در شرایطی به استقبال ماه پر خیر و برکت رمضان می‌روند که آمریکای جنایت کار سند بدترین تحریم‌های تاریخ را علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران اعمال کرده است.

شیطان بزرگ بر این مقصود است که با این فشار‌های اقتصادی، ایرانیان به زانو در آمده و جمهوری اسلامی تسلیم آمریکا خواهد شد. اما زهی خیال باطل، ملتی که رمضان دارد و اهل دعا و قرآن بر سر گرفتن در شب‌های قدر است، با اتصال به قدرت لایزال الهی جز به پیروزی بر دشمنان خدا به چیزدیگری نمی‌اندیشد. بدون تردید ماه رمضان ماه معنویت و تولید قدرت برای غلبه بر دشمنان است.

اگر دشمنان با تشدید تحریم‌ها معیشت مردم را نشانه رفته، تلاش می‌کنند عرصه زندگی را بر اقشار ضعیف جامعه تنگ و سخت نمایند بر مومنان است که در این ماهِ مسابقه در انجام کار خیر، از یکدیگر در کمک به محرومان و اقشار ضعیف پیشی گرفته و بیش از پیش دشمنان را در رسیدن به اهدافش ناکام سازند. مردم عزیزمان رمضان امسال را در شرایطی آغاز کرده و به ضیافت الهی می‌روند که عده‌ای از هموطنان در مناطق سیل زده کشور، در شرایط سخت و دشوار قرار دارند.

بدون تردید توجه بیش از پیش مومنان روزه دار به سیل زدگان و ارسال کمک‌های خود به این مناطق از طریق دستگاه‌های مسئول و دست اندرکار، رضایت پروردگار و خشنودی خلق خدا را در پی دارد. شایسته است در این ماه، لحظات را مغتنم شمرده و روح برادری، صمیمیت و همدردی با نیازمندان جامعه را در خود تقویت کرده، با کمک به آنان در کنار تلاوت قرآن و مناجات و رعایت تقوا، زمینه تعالی و حرکت در مسیر کمال و بازگشت به فطرت الهی را برای خویش فراهم سازیم. دست اندرکاران هیات‌های رزمندگان در سراسر کشور، همانند سال‌های گذشته، تلاش خواهند کرد با برگزاری مراسم‌های دعا و مناجات، زمینه‌ها و مقدمات قرب الهی را برای همگان بیش از پیش فراهم ساخته و در این مسیر برای موفقیت محتاج دعا‌های خالصانه مومنان روزه دار شب زنده دار هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.