سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیکدری: بعد از پایان فصل با تراکتورسازی قرارداد می‌بندم/ هدفم از حضور در تراکتورسازی لژیونر شدن است

مهدی تیکدری بازیکن تیم فوتبال مس کرمان از عقد قرارداد ۳ ساله با تراکتورسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که هنوز لیگ هجدهم فوتبال به پایان نرسیده است تراکتورسازان فعالیت خود را برای جذب بازیکن برای فصل بعد شروع کردند و مهدی تیکدری بازیکن موثر مس کرمان و پدیده لیگ دسته یک را به خدمت گرفتند.

مهدی تیکدری درباره پیوستنش به تیم تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه‌ای روز گذشته با مسئولان تراکتورسازی داشتم و توافقات نهایی صورت گرفت و قرار شد بعد از پایان لیگ برتر قرارداد ۳ ساله با این تیم تبریزی ببندم.

تیکدری درباره شرایط  باشگاه مس کرمان برای جدایی اش بیان کرد: بله در بند قراردادم با مس کرمان ذکر شده است که باید ۲۰۰ میلیون تومان مبلغ رضایت نامه را پرداخت کنم که قرار شد باشگاه تراکتورسازی این مبلغ را پرداخت کند تا مشکلی برای قرارداد بستن با تراکتورسازی‌ها را نداشته باشم.

او درباره اینکه کار سختی برای حضور در ترکیب ثابت تراکتورسازی دارد، گفت: بله لیگ برتر سختی‌های خاص خود را دارد و هدفم از حضور در تراکتورسازی این است که بازی در این تیم برایم سکوی پرتابی باشد تا لژیونر شوم.

بازیکن جدید تراکتورسازی در پایان درباره شانس این تیم تبریزی برای کسب سهمیه آسیایی خاطر نشان کرد: به هر حال تراکتورسازی کار سختی برای کسب سهمیه آسیایی دارد، اما انشالله این تیم تبریزی بتواند حداقل سهمیه آسیا را بدست آورد.


بیشتر بخوانید: 

لیکنز: سزاوار باخت برابر ذوب آهن نبودیم/ می‌توانیم سهمیه بگیریم

لیکنز: روز بدی برای فروزان بود/ هدایای زیادی به حریف دادیم

دیدار سرمربی جدید تراکتورسازی با اعضای هیئت مدیره این باشگاه


انتهای پیام/  

اظهارات بازیکن سابق مس کرمان درباره پیوستن به تراکتورسازی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.