سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید ۸۷۰ میلیون ریال دارو برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از خرید ۸۷۰ میلیون ریال دارو برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر هدا مجیری معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان صبح امروز گفت: تمام دارو‌های خریداری شده برای توزیع در بین سیل‌زدگان خوزستان به ارزش ۸۷۰ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: علاوه بر توزیع رایگان دارو و ملزومات پزشکی و بهداشتی مورد نیاز، انجمن داروسازان نیز در زمینه ارائه داروی رایگان، مشارکت بسیارخوبی داشتند و این دارو‌ها به مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان تحویل داده شد تا در مناطق سیل‌زده توزیع شود.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: خوشبختانه با تمهیدات صورت‌گرفته توسط معاونت غذا و داروی این دانشکده هیچ گونه کمبود دارو و ملزومات در مناطق سیل‌زده نداشتیم.

مجیری از اقلام دارویی توزیع شده در مناطق سیل‌زده گفت وافزود: این دارو‌ها شامل دارو‌های جنرال از قبیل سرماخوردگی، مسکن‌ها وآنتی‌هیستامین‌ها همچنین دارو‌های تخصصی از گروه آنتی‌بیوتیک برای درمان و پیشگیری و در آخر دارو‌های کنترل‌کننده بیماری‌های مزمن همچون دیابت، فشار خون بالا، کنترل تشنج و انواع سرم‌ها تزریقی هستند و دارو‌های یادشده طبق فرماکوپه تدوین شده، تامین شد.

انتهای پیام/ د

خرید دارو برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.