سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرانچار مزد زحماتش را با اخراج گرفت

رسانه کروات tportal نوشت: فدراسیون فوتبال در تصمیمی عجیب و غیرمنطقی کرانچار را اخراج کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از tportal، زلاتکو کرانچار با وجود موفقیت در رساندن تیم ملی امید ایران به بازی‌های نهایی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، اما فدراسیون فوتبال در تصمیمی عجیب و غیرمنطقی او را اخراج کرد.

در واقع پس از صعود، فدراسیون فوتبال ایران این‌طور از کرانچار قدردانی کرد که او را اخراج کند. هر چند کرانچار توانست تیم امید ایران به مرحله نهایی قهرمانی آسیا برساند، اما مسئولان فوتبال ایران از نحوه بازی تیم راضی نیستند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران این موضوع را تأیید و رسانه‌های ایرانی از یحیی گل محمدی به عنوان جانشین او یاد کردند.

البته کرانچار دست خالی ایران را ترک نخواهد کرد و پول قراردادش را دریافت می‌کند، اما سرمربی سابق تیم ملی کرواسی، پرسپولیس، سپاهان و دیناموزاگرب اندکی از بابت این تصمیم آزرده خاطر شده است.

گفتنی است، حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران با قدردانی از زحمات سرمربی این تیم تاکید کرد که مشکلات مالی هم در این موضوع تأثیرگذار بوده است و به همین دلیل تصمیم گرفته شده تا مربی ایرانی جایگزین او شود.

مسابقات نهایی تیم ملی امید برای حضور در المپیک ۲۰۲۰، دی ماه ۱۳۹۸ در تایلند برگزار می‌شود و ۳ تیم نخست همراه با ژاپن میزبان در المپیک حضور خواهند داشت و باید دید تیم ایران با چه مربی در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد؟


بیشتر بخوانید:

قطع همکاری فدراسیون فوتبال با کرانچار/ سرمربی آینده تیم ملی امید داخلی است

حضور سرمربی لیگ برتری در تیم ملی فوتبال ایران منتفی شد

ماندن کرانچار در تیم ملی فوتبال امید ایران قطعی نیست


انتهای پیام/

گزارش رسانه کروات درباره اخراج کرانچار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.